Dag med bästa.

Idag cyklade jag till Moa vid 9 ungefär. Det var ganska lerigt ute, men solen visade sig lite i alla fall. JAG TROR VÅREN ÄR PÅ VÄG! :D 
Vi spelade ett spel och återupplevde lite gamla minnen, haha. Plus att vi FLUM-skrattade åt en annan rolig sak, och jag lovar ni hade skrattat ni också. Hahahhahah!
Vid halv två i eftermiddags så åkte vi in till Mjölby, där vi badade och fikade. Mysigt med dig älskling :) <3

Nu är jag hemma och har lite plugg att göra. Men jag har inte lämnats fri från mina tankar på hela dagen. Hela tiden tänker jag på kärleken. Herregud, vad gör man?

Jag hör mig själv säga De Tre Magiska Orden och jag blir rädd. Jag menar det verkligen.

- Malala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0