Hmm..

Jag är nog inte så mycket för det här med att blogga... Jag tycker inte att mitt liv är speciellt intressant och jag förstår inte varför någon skulle vara intresserad. Dessutom försöker jag att inte sitta vid datorn så mycket. Så vi får väl se hur det blir i framtiden.

Nu ska jag på teaterkurs i alla fall - rep inför torsdag, då uppvisningen är! Pjäsen är inte så himla rolig, men i alla fall... Kul ändå. Roliga människor där. Känns som att jag har ådstakommit något på det senaste halvåret i alla fall. Det känns som en tröst. 

I övrigt så åkte jag moppe idag (med Mårten). Det var typ första gången på kanske 6-7 år? Plus att jag åkte fyrhjuling med Axel. Fordon är iiiingenting för mig, men om jag ska ha något får det bli fyrhjuling. Det jag är mest van vid och det känns mest stabilt. Haha, jag är mes jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0